Sales Support gezocht in Amsterdam

Voor onze opdrachtgever, een snelgroeiend bedrijf dat hypothecaire financieringen aanbiedt aan woningen bestemd voor de verhuur, zijn wij op zoek naar enthousiaste Sales Support medewerker. In deze rol sta jij onder meer in contact met beleggers en banken, bied jij facilitaire ondersteuning en ben je verantwoordelijk voor het regelen van events. Omdat het om een nieuwe functie gaat, krijg jij de vrijheid om deze op eigen wijze in te vullen. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een snelgroeiend bedrijf gevestigd in Amsterdam (Riekerpolder). Zij bieden hypotheekleningen aan voor één of meerdere woningen bestemd voor de verhuur middels de verhuurhypotheek. Huizen en appartementen kunnen op deze manier aangekocht worden door beleggers en meteen in de verhuur gezet worden.

Wanneer je aan de slag gaat bij onze opdrachtgever, kom je terecht in een leuk kantoor en leuke werkomgeving. Er is veel ruimte om initiatief te nemen en er heerst onderling een goede sfeer. Het bedrijf heeft de ambitie om de komende periode uit te groeien naar 25 werknemers (nu werken er 14), dus je zal in een dynamische omgeving terecht komen.

Omschrijving van de functie:

Als Sales Support medewerker heb je een veelzijdige rol. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks contact met onder meer beleggers en banken en geeft hen informatie. Indien nodig, verbind jij hen door met de sales manager. Daarnaast houd jij je bezig het beheren van het archief en de verschillende contracten, regel jij events (diners, presentaties, stands op conferenties etc) en bied jij facilitaire ondersteuning.

Omdat dit om een nieuwe rol binnen de organisatie gaat, krijg je de ruimte om deze op eigen wijze in te vullen. Je krijgt de mogelijkheid om veel te leren en op te pakken, zodat je jezelf continu blijft ontwikkelen!

Gezocht profiel:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Vriendelijk en representatief;
  • Klantgericht en communicatief vaardig;
  • Goed kunnen plannen en organiseren;
  • 32/40 uur per week beschikbaar.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Een uitdagende baan bij een snelgroeiend bedrijf;
  • Veel verantwoordelijkheden en ruimte voor eigen inbreng;
  • Leuke collega's;
  • Goed salaris van €2500 en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Direct een jaarcontract!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Administratief, Communicatie, Financieel
Tijd
Parttime, Fulltime
Niveau
MBO, HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Sharp & Smart B.V.