Client Support gezocht bij een payrollorganisatie!

Voor onze opdrachtgever, een hippe en ambitieuze payrollorganisatie in Amsterdam (vlakbij Lelylaan), zijn wij op zoek naar een enthousiaste Cliënt Support medewerker! In deze rol ben jij onder meer verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen over contracten, salarisverwerkingen, verschillende cao's en ziekteverzuim. Je staat hiervoor dagelijks in contact met kandidaten die op de payroll staan of met de klanten zelf. Een zeer uitdagende functie dus, waarbij je ook nog eens de mogelijkheid hebt om door te groeien! Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een jonge en snelgroeiende payrollorganisatie gevestigd in Amsterdam. Zij vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren. Klanten van onze opdrachtgever kiezen hen dan ook vanwege de betrouwbaarheid, de zeer goede service en de flexibele werkwijze. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een team met een open en informele werksfeer!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Cliënt Support medewerker heb je een zeer uitdagende en afwisselende functie. Dagelijks adviseer je klanten en werknemers in uiteenlopende kwesties. Vragen met betrekking tot wet- en regelgeving, cao's, inlenersbeloning, ADV en ziekte komen regelmatig voorbij. Omdat je klanten uit verschillende branches adviseert, zullen je antwoorden bij dezelfde vragen altijd anders zijn. Daarnaast ben je onder meer verantwoordelijk voor het maken van contracten, het controleren van de automatische urenverwerking, het maken van correcties en het uitdraaien van rapportages, die je vervolgens deelt met je klanten.

Voordat je aan de slag gaat, krijg je eerst een uitgebreid inwerktraject waarin je meer leert over bijvoorbeeld de verschillende uitzend cao's, de verschillende (nieuwe) systemen en de salarisverwerking/loonstroken. Een zeer veelzijdige functie dus waarin je veel kunt leren!

Gezocht profiel:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • affiniteit met de payroll- en/of uitzendbranche;
  • Ervaring met klantcontact;
  • Nauwkeurig en klantvriendelijk;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar (tijdens kantoortijden);
  • Sociaal.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken in een jonge, dynamische organisatie;
  • Mogelijkheid om door te groeien;
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen dmv het jaarlijks volgen van opleidingen/cursussen;
  • Leuke collega's en leuke borrels;
  • Salaris tussen de €2400-2800;
  • Direct een contract bij de opdrachtgever!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Administratief, Advies / Staf / Beleid, Personeel en Organisatie
Tijd
Fulltime
Niveau
MBO, HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Sharp & Smart B.V.