Receptioniste gezocht in Den Haag

Voor onze opdrachtgever, een makelaarskantoor gespecialiseerd in de verhuur van woningen in en rondom Den Haag, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en representatieve receptioniste! In deze rol ben jij de rechterhand van de makelaars en ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel huurders als verhuurders). Lijkt het jou uitdagend om jezelf verder te ontwikkelen binnen de vastgoedbranche en ben jij communicatief vaardig? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een makelaarskantoor gespecialiseerd in de verhuur van woningen in en rondom Den Haag. Zij brengen huurder en verhuurder met elkaar in contact en kunnen zo de juiste match maken. Daarnaast houden zij zich bezig met het ontwikkelen en beheren van vastgoed en vastgoedbeleggingen.

Wanneer je bij onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom je in een jong en ambitieus team terecht. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook veel ruimte voor gezelligheid. Iedere vrijdagmiddag wordt er met elkaar geborreld en succes worden gevierd met etentjes/uitjes. Er heerst een informele cultuur waar er volop ruimte is om jezelf te ontwikkelen.

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als receptioniste ben je de rechterhand van de makelaars. Je bent voor (potentiële) klanten het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als per mail. Je beantwoordt hun vragen en informeert hen over de (ver)huurmogelijkheden. Je houdt je ook bezig met agendabeheer en het ontvangen van klanten op kantoor. Je neemt de inschrijvingen van woningzoekenden in behandeling en zorgt ervoor dat alles op de juiste manier in de systemen wordt verwerkt.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van huurovereenkomsten. Je controleert de ingeleverde documenten van de kandidaat huurders en zorgt ervoor dat alles in orde is.Je helpt de makelaars met hun administratie waar nodig en staat in contact met de verhuurders, om na te gaan of alles naar wens verloopt en of zij nog meer objecten willen verhuren. Een zeer veelzijdige functie dus!

Gevraagd profiel:

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding;
  • Communicatief vaardig;
  • Interesse in de vastgoedbranche;
  • Representatief en nauwkeurig;
  • Oplossingsgericht en sociaal.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken in een jonge, snelgroeiende organisatie;
  • Werken in een informeel team;
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Goed salaris;
  • Meteen contract bij de opdrachtgever!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Den Haag
Functie
Administratief, Communicatie, Secretaresse
Tijd
Fulltime
Niveau
MBO, HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Sharp & Smart B.V.