Als klantcontactmedewerker sta jij dagelijks in contact met klanten, die een nieuwe slimme meter hebben aangeschaft (een digitale energiemeter die bijhoud hoeveel stroom en gas je verbruikt). Om de nieuwe slimme meter te installeren, zal er een monteur langskomen bij de klanten thuis.
Als klantcontactmedewerker is het jouw verantwoordelijkheid, om contact te leggen met de klanten en een afspraak in te plannen voor de monteurs. De klanten verwachten jouw telefoontje, voor het inplannen van de afspraak. Tijdens het inplannen van de afspraken, is belangrijk dat jij het overzicht van de agenda’s kan bewaren en rekening houdt met de reisafstand en eventuele uitlooptijd.
Naast het inplannen van de afspraken, ben jij ook verantwoordelijk voor het versturen van de afspraakbevestigingen, en beantwoorden van vragen die klanten kunnen hebben over de afspraak. Kortom, een leuke en afwisselende functie waarbij jij zowel de klanten, als de monteurs helpt!
Onze hippe opdrachtgever is sinds 1996 gevestigd in Nederland en heeft een nieuwe vestiging in Den Bosch!
Het bedrijf beschikt over zo’n 130 bekwame medewerkers en een groot klantenbestand. Door middel van innovatieve oplossingen heeft onze opdrachtgever alles in huis om hun klanten op een professionele en succesvolle manier te benaderen. Het behalen van het maximale rendement en persoonlijke ontwikkeling staan bij onze opdrachtgever centraal!
Wanneer jij voor onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom jij terecht in een gezellig team van enthousiaste en gemotiveerde collega’s. Daarbij kom jij ook te werken in het splinternieuwe, hippe kantoor in hartje Den Bosch!
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.
Solliciteren met account Solliciteren zonder account
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!
© 2021 Sharp & Smart B.V.