PERSBERICHT: Sharp and Smart Recruitment neemt Uitslovers Promotiebureau over

Datum 9 april 2015

-PERSBERICHT-

Den Haag - Het nog jonge Haagse uitzendbureau Sharp and Smart groeit snel en is nu al klaar voor een overname. Sinds 1 april jl. Is het eveneens Haagse promotiebureau Uitslovers ingelijfd. Hierdoor kunnen onder andere huidige klanten als Simpel.nl, KPN, UPC, Nature’s Pride, FC Utrecht en Albert Heijn profiteren van een nog bredere dienstverlening: inlenen van gekwalificeerd personeel op HBO- en WO-niveau, nu ook op het vlak van promotie.

Volgens oprichter/directeur Lodewijk van Nooten van Sharp and Smart Recruitment is het samengaan een logisch antwoord op de gunstige economische omstandigheden. ‘Wij zien dat commercieel Nederland weer in toenemende mate flexibel personeel inhuurt om de huidige groei, zonder te veel ondernemingsrisico, aan te kunnen. Sharp and Smart Recruitment biedt commerciële HBO-ers en WO-ers voor de zakelijke dienstverlening. Maar er is in commercieel en ondernemend Nederland duidelijk ook behoefte aan persoonlijk contact met de klant. Promotionele acties zijn zeer effectief om de consument kennis te laten maken met een product of dienst. Door de synergie tussen Sharp and Smart Recruitment en Uitslovers bieden we onze klanten nu het gewenste totaalpakket.’

Verdubbelde uitzendkracht

Sharp and Smart Recruitment is sinds 2012 actief in Amsterdam en Den Haag maar opereert door heel Nederland. Het bureau profileert zich als dé recruiter voor commercieel Nederland. HBO-en WO-ers worden in het zelf ontwikkelde traject Van Bijbaan tot carrière intensief begeleid, zodat ze winnen aan werkervaring en voor de inlenende bedrijven steeds waardevoller worden.

Uitslovers Promotiebureau, het enige Haagse promotiebureau, werd eveneens in 2012 opgericht, door Paul Vogelezang. Ook Uitslovers werkt met tijdelijk personeel op HBO- en WO-niveau. Uitslovers verzorgt het gehele traject: het leveren van personeel tot en met het projectmanagement. Het is daarmee een one stop shop voor de gehele promotie. Lodewijk van Nooten: ‘Onze netwerken en diensten vullen elkaar naadloos aan. Door deze stap kunnen we dat netwerk en ons marktaandeel vergroten. Het gezamenlijke hoofdkantoor is gevestigd aan Lange Vijverberg 11 in Den Haag. Van hieruit gaan we ons nog nadrukkelijker buiten Den Haag en Amsterdam profileren en opdrachtgevers door heel Nederland bedienen.’

- EINDE PERSBERICHT-

Blijf op de hoogte

Wij houden je graag up-to-date van alles wat er speelt bij en om Sharp and Smart Recruitment. Daarnaast is de arbeidsmarkt constant in beweging en delen wij bepaalde trend en ontwikkelingen.

Kandidaat aan het woord: Jan Heijs over zijn duurzame start bij Soly
10-06-2024

Kandidaat aan het woord: Jan Heijs over zijn duurzame start bij Soly

Vijf veel voorkomende fouten in cv’s (en hoe je die kunt voorkomen)