Nieuwe branding Sharp and Smart: More than a Match

Datum 13 januari 2020

Sharp and Smart merkte dat door de groei die de afgelopen periode is doorgemaakt, de merkidentiteit niet helemaal meer passend was. Natuurlijk draait het om het vinden van de juiste kandidaat maar onze dienstverlening is zo veel meer dan dat. Om die reden is samen met Brand Design Bureau Lefhebbers teruggegaan naar de basis om zo de volgende groeifase in te kunnen gaan. QLT Design is verandwoordelijk geweest voor de bouw van de nieuwe website en de koppeling met het CRM systeem.

Wij zijn erg blij met het resultaat en willen alle betrokken partijen bedanken voor de opgeleverde diensten.

Blijf op de hoogte

Wij houden je graag up-to-date van alles wat er speelt bij en om Sharp and Smart Recruitment. Daarnaast is de arbeidsmarkt constant in beweging en delen wij bepaalde trend en ontwikkelingen.

Kandidaat aan het woord: Jan Heijs over zijn duurzame start bij Soly
10-06-2024

Kandidaat aan het woord: Jan Heijs over zijn duurzame start bij Soly

Vijf veel voorkomende fouten in cv’s (en hoe je die kunt voorkomen)
18-04-2024

Vijf veel voorkomende fouten in cv’s (en hoe je die kunt voorkomen)

Movement year, recruiters kunnen helpen
19-03-2024

Movement year, recruiters kunnen helpen