Nieuwe branding Sharp and Smart: More than a Match

Datum 13 januari 2020

Sharp and Smart merkte dat door de groei die de afgelopen periode is doorgemaakt, de merkidentiteit niet helemaal meer passend was. Natuurlijk draait het om het vinden van de juiste kandidaat maar onze dienstverlening is zo veel meer dan dat. Om die reden is samen met Brand Design Bureau Lefhebbers teruggegaan naar de basis om zo de volgende groeifase in te kunnen gaan. QLT Design is verandwoordelijk geweest voor de bouw van de nieuwe website en de koppeling met het CRM systeem.

Wij zijn erg blij met het resultaat en willen alle betrokken partijen bedanken voor de opgeleverde diensten.

Nieuwe branding Sharp and Smart: More than a Match

Blijf op de hoogte

Wij houden je graag up-to-date van alles wat er speelt bij en om Sharp and Smart Recruitment. Daarnaast is de arbeidsmarkt constant in beweging en delen wij bepaalde trend en ontwikkelingen.

Top 5 trends op de arbeidsmarkt 2023
Nieuws
22/12

Top 5 trends op de arbeidsmarkt 2023

De arbeidsmarkt is in constante verandering en het is belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends. In deze blog behandelen we de top 5 trends die momenteel de arbeidsmarkt be├»nvloeden. Of je nu werkzoekende bent of werkgever,…

Lees meer
HeadFirst
Case
22/08

HeadFirst

Al langere tijd werkt Sharp and Smart samen met HeadFirst: een marktleidende internationale fullservice HR-dienstverlener en onze partner. We spraken Corporate Recruiter at HeadFirst Group Danielle van Amstel over de samenwerking tussen Sharp…

Lees meer
Hoe ga je als organisatie om met de huidige arbeidsmarkt? Hier 4 tips die jouw bedrijf verder helpen!
Nieuws
22/06

Hoe ga je als organisatie om met de huidige arbeidsmarkt? Hier 4 tips die jouw bedrijf verder helpen!

Het is over de jaren steeds moeilijker geworden om de juiste medewerkers te vinden. In de huidige economie is de kandidaat aan zet. Werkgevers worden gedwongen nog harder te bouwen aan hun werkgeversmerk en moeten alle zeilen bij zetten om talent…

Lees meer