Junior HR Medewerker Amsterdam
Junior HR Medewerker
Begin direct met solliciteren! Bekijk alle vacatures

Junior HR Medewerker

Voor onze opdrachtgever, een internationaal Fintech bedrijf, gelegen op de Zuidas in Amsterdam in een gloednieuw indrukwekkend kantoor, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven Junior HR Medewerker. Binnen deze functie ben jij verantwoordelijk voor het gehele recruitmentproces bij onze opdrachtgever in Nederland en België. Ook ondersteun je het HR-team met de administratie en ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers die vragen hebben. Daarnaast heb je een actieve rol bij het opzetten en implementeren van projecten op het gebied van Employer Branding. Sta je aan het begin van je carrière, of heb je al enkele jaren ervaring en zou je graag bij een internationaal bedrijf willen werken? Lees dan snel verder!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Junior HR Medewerker bij onze opdrachtgever heb jij een zeer uiteenlopend takenpakket. Zo ben je onder meer verantwoordelijk voor het gehele recruitmentproces voor de kantoren in Nederland en België. Je houdt binnengekomen sollicitaties bij en leidt kandidaten door het recruitmentproces. Je stelt de Hiring Manager regelmatig op de hoogte van de kwantiteit en kwaliteit van de aanmeldingen en je geeft advies over de selectie. Ook denk je na over vernieuwende wervingscampagnes en procesoptimalisaties, het opzetten van assessments, het (her)schrijven en het organiseren van recruitment events.

Ook ga jij je bezighouden met de HR administratie. Je bent samen met de HR Manager Benelux het eerste aanspreekpunt voor medewerkers die vragen hebben over bijvoorbeeld de arbeidsvoorwaarden, kort verzuim en salarissen. Als drijfveer achter de HR afdeling weet jij het overzicht te bewaken en heb je een signalerende en coordinerende rol met betrekking tot alle HR onderwerpen. Daarnaast werk je mee aan het opzetten en implementeren van projecten op het gebied van Employer Branding. Je organiseert de maandelijkse borrels en helpt mee met het zomer- en kerstfeest!

De rest van je tijd besteed je aan Office Management. Je ervoor dat alles op kantoor tot in de puntjes geregeld is, houdt de administratie bij en ontvangt gasten en leveranciers.

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een groot internationaal bedrijf binnen de financiële branche. Zij zijn een financiële dienstverlener die organisaties helpt bij het overbruggen van barrières van internationaal handelen en hebben zich onder andere gespecialiseerd in handelsfinanciering en valutadiensten.

Werken bij onze opdrachtgever betekent dat je gaat werken in een dynamische omgeving op de Zuidas in Amsterdam! Ondanks de enorme groei heerst er een levendige en plezierige bedrijfscultuur. Elke ochtend is er vers ontbijt, er kan getafeltennist worden, elke vrijdag een borrel en elke maand een borrel op locatie!

Gevraagd profiel:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • 0-2 jaar werkervaring;
  • Affiniteit met Human Resources;
  • Hoge energie, drive en ambitie;
  • 40 uur per week beschikbaar;
  • Communicatief vaardig in het Nederlands en Engels.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken bij een internationaal bedrijf met volop doorgroeimogelijkheden;
  • Een gloednieuw indrukwekkend kantoor gelegen op de Zuidas, compleet met een tafeltennistafel en een geweldig uitzicht over Amsterdam.
  • Werken in een fijne bedrijfscultuur met elke ochtend ontbijt en elke vrijdag een borrel;
  • Goed salaris tussen €2300,- en €2500,- per maand;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Direct een contract bij het bedrijf!

Solliciteren

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

Solliciteren met account Solliciteren zonder account

Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie

Amsterdam

Functie

Advies / Staf / Beleid, Communicatie, Personeel en Organisatie

Dienstverband

Fulltime

Niveau

HBO/WO

Categorie

Startersfunctie

Sluitingsdatum aanmelding

04-08-2020