Customer Support Medewerker Utrecht
Customer Support Medewerker
Begin direct met solliciteren! Bekijk alle vacatures

Customer Support Medewerker

Voor onze opdrachtgever, een snelgroeiende en ambitieuze organisatie gespecialiseerd in het ontwikkelen en implementeren van slimme betaaloplossingen, zijn wij op zoek naar een klantgerichte Customer Support Medewerker. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt waar nodig en probeer je hen zo goed mogelijk te helpen. Wil jij werken in een organisatie waarin veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en waarin jij met de organisatie kunt meegroeien? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het ontwikkelen en implementeren van slimme betaaloplossingen. Ooit zijn zij begonnen met het aanbieden van verschillende soorten kassasystemen, waarbij zij zowel de hard- als software ontwikkelden. Inmiddels bieden zij verschillende producten en streven zij naar een zorgeloze betaalwereld voor hun klanten. Zij zijn actief in verschillende branches, waaronder sport, horeca, musea en evenementen.

Wanneer je bij onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom je terecht in een ambitieuze en snelgroeiende organisatie. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook veel ruimte voor gezelligheid. Zo worden er leuke borrels georganiseerd, is er een wekelijkse bootcamp en kun je meedoen aan een potje tafeltennis of tafelvoetbal. Ook de lunch wordt geregeld, deze wordt elke dag vers klaargemaakt en klaargezet! Je krijgt volop ruimte om jezelf verder te ontwikkelen, onder meer door het volgen van trainingen en cursussen.

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Customer Support Medewerker heb je een veelzijdige rol binnen de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt van de organisatie en pakt al het eerstelijns contact op. Je zorgt ervoor dat alle vragen van klanten worden behandeld en lost waar mogelijk zelf problemen op. Er wordt van je verwacht dat je meedenkt met de klant en dat je hen advies geeft over de werking van de verschillende producten. Je staat op verschillende manieren met je klanten in contact; dit kan zowel telefonisch als per mail zijn. Ook kunnen er tickets binnenkomen en wordt er op dit moment aan een chatsysteem gewerkt, waardoor er nog makkelijker met klanten geschakeld kan worden. Wanneer je een klant zelf niet kunt helpen, zet je deze door naar de betreffende afdeling. Een leuke en veelzijdige functie dus waarin je met klanten binnen verschillende branches in contact staat!

Gezocht profiel:

  • Enthousiaste en vriendelijke instelling;
  • Communicatief vaardig, je kunt met iedereen een praatje maken;
  • Stressbestendig, je houdt je hoofd koel in drukke periodes;
  • Gestructureerd, je behoudt het overzicht;
  • Flexibel;
  • 32/40 uur per week beschikbaar.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken in een snelgroeiende en ambitieuze organisatie;
  • Werken in een leuk team;
  • Ruimte om door te groeien en jezelf te ontwikkelen;
  • Iedere dag verse lunch, leuke uitjes en bootcamp;
  • Salaris tussen de €1800-2400 (afhankelijk van ervaring);
  • Meteen een contract bij de opdrachtgever!

Solliciteren

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

Solliciteren met account Solliciteren zonder account

Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie

Utrecht

Functie

Administratief, Telefoniste / Receptioniste, Communicatie

Dienstverband

Fulltime

Niveau

MBO, HBO/WO

Categorie

Startersfunctie, Ervaren

Sluitingsdatum aanmelding

06-09-2020