Customer Success Manager Onderwijs

Voor onze opdrachtgever, een energiek bedrijf dat online lesplatformen biedt aan het voortgezet onderwijs en middelbaar beroeps onderwijs, zijn wij op zoek naar een servicegerichte en sociale Customer Success Manager. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en begeleiden van scholen bij het gebruik van de lesplatformen. Vind jij het leuk om op een klantgerichte manier te werk te gaan en heb jij affiniteit met het onderwijs? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever, gevestigd in Amsterdam, is een online leerplatform voor alle vakken van het voortgezet onderwijs en het middelbaar beroeps onderwijs. Inmiddels bedienen zij meer dan 300 scholen en 125.000 leerlingen met hun programma’s. Het team bestaat uit een aantal designers, programmeurs, onderwijskundige en salestalenten. Hun missie: samen met het onderwijsveld de toekomst van het leren uitvinden. Werken bij dit bedrijf betekent veel vrijheid voor creativiteit en plezier, en uiteraard hard werken. Daarnaast krijg je volop ruimte om je te ontwikkelen binnen de organisatie!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Customer Success Manager heb je een veelzijdige rol binnen de organisatie. Je staat dagelijks in contact met scholen en beantwoordt vragen over de verschillende producten. Je begeleidt de scholen wanneer ze een pilot willen starten, helpt bij het aanmaken van accounts en past kleine foutjes in de content aan. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van feedback vanuit de docenten. Wanneer er iets niet klopt of niet helemaal goed werkt, zorg jij ervoor dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Dit doe je door zelf aan de slag te gaan of door met andere teams binnen de organisatie samen te werken.

Ook zorg je dat de scholen up to date zijn met de laatste productontwikkelingen. Je houdt de kennisbank up to date, je schrijft release notes en je krijgt de mogelijkheid om (online) trainingen te geven. Je helpt scholen om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van de producten en deze zo goed mogelijk in kunnen zetten!

Gevraagd profiel:

  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een dienstverlenende/ondersteunende functie;
  • Affiniteit met het onderwijs;
  • Klantgericht en communicatief vaardig;
  • Behulpzaam en mee kunnen denken met de klant.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken bij een leuke, snelgroeiende organisatie;
  • Werken in een leuk team;
  • Mogelijkheid om nieuwe lesmethodes te implementeren op scholen;
  • Salaris tussen de €2700-2900;
  • Direct een jaarcontract bij de opdrachtgever.

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Automatisering / Internet, Communicatie, Onderwijs
Tijd
Parttime, Fulltime
Niveau
HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Sharp & Smart B.V.