Onze opdrachtgever, gevestigd in Amsterdam, is een online leerplatform voor alle vakken van het voortgezet onderwijs en het middelbaar beroeps onderwijs. Inmiddels bedienen zij meer dan 300 scholen en 125.000 leerlingen met hun programma’s. Het team bestaat uit een aantal designers, programmeurs, onderwijskundige en salestalenten. Hun missie: samen met het onderwijsveld de toekomst van het leren uitvinden. Werken bij dit bedrijf betekent veel vrijheid voor creativiteit en plezier, en uiteraard hard werken. Daarnaast krijg je volop ruimte om je te ontwikkelen binnen de organisatie!
Als Customer Success Manager heb je een veelzijdige rol binnen de organisatie. Je staat dagelijks in contact met scholen en beantwoordt vragen over de verschillende producten. Je begeleidt de scholen wanneer ze een pilot willen starten, helpt bij het aanmaken van accounts en past kleine foutjes in de content aan. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van feedback vanuit de docenten. Wanneer er iets niet klopt of niet helemaal goed werkt, zorg jij ervoor dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Dit doe je door zelf aan de slag te gaan of door met andere teams binnen de organisatie samen te werken.
Ook zorg je dat de scholen up to date zijn met de laatste productontwikkelingen. Je houdt de kennisbank up to date, je schrijft release notes en je krijgt de mogelijkheid om (online) trainingen te geven. Je helpt scholen om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van de producten en deze zo goed mogelijk in kunnen zetten!
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.
Solliciteren met account Solliciteren zonder account
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!
Amsterdam
Automatisering / Internet, Communicatie, Onderwijs
Parttime, Fulltime
HBO/WO
Startersfunctie, Ervaren
23-02-2021
Shanna Bong A Jan
0611400285
shanna@sharpandsmart.nl
© 2021 Sharp & Smart B.V.