Customer Experience medewerker

Voor onze opdrachtgever, een ambitieus bedrijf dat SMS leverancier voor de zakelijke markt is, zijn wij op zoek naar een Customer Experience medewerker. In deze functie ben jij de schakel tussen alle interne afdelingen en de klanten (B2B). Je bouwt sterke zakelijke relaties op, houd je bezig met het verbeteren van klanttevredenheid en efficiëntie van de klantenservice en het verder professionaliseren van de afdeling. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een ambitieus en vooruitstrevend bedrijf. Zij zijn SMS leverancier voor de zakelijke markt en leveren hun services wereldwijd aan bedrijven in alle denkbare sectoren, waardoor zij hun klanten gemakkelijk kunnen bereiken. Je kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld een SMS berichtje over hoe laat een bestelling wordt bezorgd, of een herinnering voor een afspraak.

Wanneer je bij onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom je terecht in een leuk en jong team. Er heerst een platte organisatiecultuur en een informele werksfeer met leuke borrels en uitjes. Omdat de organisatie groeiende is, krijg je bovendien de mogelijkheid om mee te denken over nieuwe ideeën en processen.

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Customer Experience medewerker bij onze opdrachtgever heb je een belangrijke rol. Je bent de schakel tussen alle interne afdelingen en de klanten. Als eerste aanspreekpunt beantwoord jij vragen en verstrek je relevante informatie. Je signaleert wanneer klanten vaker support nodig hebben, en komt vervolgens proactief met oplossingen om de optimalisatie van de processen te bevorderen. Je werkt hiervoor nauw samen met andere afdelingen, zodat jouw ideeën geïmplementeerd worden.

Verder ben je verantwoordelijk voor het up-to-date houden van procedures en informatie rondom Support en Integraties. Je zorgt ervoor dat het team op de hoogte blijft van de ontwikkelingen en mogelijkheden binnen Support en Customer Experience. In deze functie krijg je dus volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en je eigen ideeën te implementeren!

Gezocht profiel:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in support/customer care;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Communicatief vaardig en sociaal;
  • 32/40 uur per week beschikbaar (tijdens kantoortijden).

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken in een snelgroeiend bedrijf met leuke collega's;
  • Werken op een toplocatie (Rembrandtplein);
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Goed salaris tussen de €2300-2700;
  • Direct een jaarcontract bij de opdrachtgever!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Amsterdam
Functie
Administratief, Advies / Staf / Beleid, Communicatie
Tijd
Parttime, Fulltime
Niveau
MBO, HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Sharp & Smart B.V.