Onze opdrachtgever zorgt ervoor dat ondernemers zo goed en handig mogelijk hun werk kunnen uitvoeren. Zij hebben een app gebouwd die ondernemers kunnen meenemen naar hun klanten. Via die app kunnen zij een offerte naar de klant sturen, en tegelijkertijd al het benodigde materieel bestellen. Je kunt hierbij denken aan de juiste hoeveelheid verf, steigers etc.
Onze opdrachtgever is een jonge, snelgroeiende organisatie (onderdeel van Akzo Nobel). Nu zitten zij met 8 man op kantoor en zijn zij bezig met het opzetten van de Customer Care afdeling. Er heerst een informele, gezellige werksfeer en er worden leuke borrels en uitjes georganiseerd.
Als Customer Care medewerker ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks bijstaan van de ondernemers (schilders). De schilders bestellen via de app materiaal (denk hierbij aan bijvoorbeeld verf, steigers etc). Wanneer er iets niet duidelijk is, sta jij de schilders zo goed mogelijk bij. Als bijvoorbeeld de verf niet op tijd geleverd wordt, zorg jij snel voor een oplossing. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de uitleg van de app en het loyaliteitsprogramma, zodat schilders hier goed mee kunnen omgaan.
Als Customer Care medewerker kom je in een nieuw team terecht! Dit betekent dat je je eigen draai aan de functie kunt geven en ook proactief met verbetervoorstellen kunt komen. Een leuke uitdaging dus! Wij zijn op zoek naar kandidaten die minimaal 16 uur kunnen werken tijdens kantoortijden. Het kantoor is doordeweeks open van 08.00-17.00. Je hebt de mogelijkheid om de hele dag te werken, of in shifts (van 08.00-12.00 of van 12.00-17.00)
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.
Solliciteren met account Solliciteren zonder account
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!
© 2021 Sharp & Smart B.V.