Client Support gezocht bij een payrollorganisatie!

Voor onze opdrachtgever, een hippe en ambitieuze payrollorganisatie in Rotterdam (vlakbij de Euromast), zijn wij op zoek naar een enthousiaste Client Support medewerker! In deze rol ben jij onder meer verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen over contracten, salarisverwerkingen, verschillende cao's en ziekteverzuim. Je staat hiervoor dagelijks in contact met kandidaten die op de payroll staan of met de klanten zelf. Een zeer uitdagende functie dus, waarbij je ook nog eens de mogelijkheid hebt om door te groeien! Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Over de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever is een snelgroeiende payrollorganisatie gevestigd in Rotterdam. Zij vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren. Klanten van onze opdrachtgever kiezen hen dan ook vanwege de betrouwbaarheid, de zeer goede service en de flexibele werkwijze. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een team met een open en informele werksfeer!

Wanneer je bij onze opdrachtgever aan de slag gaat, kom je terecht in een leuk en ambitieus team. Elke dag wordt er samen geluncht (lunch wordt verzorgd) en er zijn genoeg leuke borrels en uitjes. Leuke extra; je komt te werken in een mooi en statig pand!

Omschrijving van je dagelijkse werkzaamheden:

Als Client Support medewerker heb je een zeer uitdagende en afwisselende functie. Dagelijks adviseer je klanten en werknemers in uiteenlopende kwesties. Vragen met betrekking tot wet- en regelgeving, cao's, inlenersbeloning, ADV en ziekte komen regelmatig voorbij. Omdat je klanten uit verschillende branches adviseert, zullen je antwoorden bij dezelfde vragen altijd anders zijn. Daarnaast ben je onder meer verantwoordelijk voor het maken van contracten, het controleren van de automatische urenverwerking, het maken van correcties en het uitdraaien van rapportages, die je vervolgens deelt met je klanten. Je beheert dus zelf je eigen klantenpakket! Je bent werkzaam in een team met diverse collega's, een relatiemanager en een vaste credit controller.

Gezocht profiel:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring binnen de payroll- en/of uitzendbranche;
  • Ervaring met klantcontact;
  • Nauwkeurig en klantvriendelijk;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar (tijdens kantoortijden);
  • Sociaal.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Werken in een jonge, dynamische organisatie;
  • Mogelijkheid om door te groeien;
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen dmv het jaarlijks volgen van opleidingen/cursussen;
  • Leuke collega's en leuke borrels;
  • Salaris tussen de €2400-3000 en de mogelijkheid om 2 keer per jaar een bonus te verdienen;
  • Direct een contract bij de opdrachtgever!

Solliciteren:

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.

ingelogd zijn om te kunnen solliciteren op deze functie.
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!

Algemene informatie

Locatie
Rotterdam
Functie
Administratief, Advies / Staf / Beleid, Personeel en Organisatie
Tijd
Parttime, Fulltime
Niveau
MBO, HBO/WO
Categorie
Startersfunctie, Ervaren
Geslacht
Man of Vrouw
Deel deze vacature
Onder voorbehoud van alle rechten © 2019. Sharp & Smart B.V.