Onze opdrachtgever is een jonge en snelgroeiende payrollorganisatie gevestigd in Amsterdam. Zij vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren. Klanten van onze opdrachtgever kiezen hen dan ook vanwege de betrouwbaarheid, de zeer goede service en de flexibele werkwijze. Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een team met een open en informele werksfeer!
Als Cliënt Support medewerker heb je een zeer uitdagende en afwisselende functie. Je krijgt dagelijks zowel via de mail als telefonisch verschillende vragen van klanten of payrollers. Dit kan gaan over de salarisverwerking, de inhoud van een contract, loonstroken en ziekmeldingen. Daarnaast kun je ook werkgeversverklaringen maken en loonbeslagen invullen. Klanten kunnen je arbeidsrechtelijke vragen stellen, wat soms uitzoekwerk vergt.
Voordat je aan de slag gaat, krijg je eerst een uitgebreid inwerktraject waarin je meer leert over bijvoorbeeld de verschillende uitzend cao's, de verschillende (nieuwe) systemen en de salarisverwerking/loonstroken. Een zeer veelzijdige functie dus waarin je veel kunt leren!
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Onderneem dan nu actie door te solliciteren via info@sharpandsmart.nl of te bellen naar 070-8008140.
Solliciteren met account Solliciteren zonder account
Nog geen account? Schrijf je dan nu in!
Amsterdam
Administratief, Communicatie, Personeel en Organisatie
Parttime, Fulltime
MBO, HBO/WO
Startersfunctie, Ervaren
19-02-2021
Shanna Bong A Jan
0611400285
shanna@sharpandsmart.nl
© 2021 Sharp & Smart B.V.